Sunday, August 1, 2010

Saya Cadangkan PornStar jadi PM !!


1. Di manakah terletaknya moral setiap ahli MCA apabila membenarkan seorang pornstar hero menjadi presiden kepada parti yang mereka sanjung.

2. Di manakah terletaknya moral setiap orang atau ahli yang masih menyokong Barisan Nasional apabila membenarkan seorang pelakun lucah menjadi salah satu pemimpin komponen utama Barisan Nasional.

3. Walau siapapun yang menjadi PM setelah Pakatan Rakyat menakluk Putrajaya semestinya tidak pernah terlibat dalam mana-mana perselingkuhan yang melibatkan rakaman video.

4. Walau siapapun yang menjadi PM selepas PRU-13, pastinya bukan dari MCA mahupun PERKASA.

4. Terima kasih diucapkan kepada Chua kerana meramalkan kemenangan Pakatan Rakyat, dan sila jangan campur urusan kerajaan yang baru ditubuhkan.

5. Pihak Pakatan Rakyat juga tidak sesekali meluangkan walau sedikit masa untuk memikirkan siapakah bakal ketua pembangkang dari kalangan pemegang kerusi bertiket Barisan Nasional.

6. Akhir sekali, terima kasih juga kerana menunjukkan cara-cara untuk memuaskan nafsu seorang penjual bunga. Chua 'Taifei' So Lek begitu hebat di ranjang, disarankan supaya tidak menggunakan hotel dan bilik yang sama setiap kali membuat temujanji yang hangat.

1 comment:

Anonymous said...

Chua Loi Seks....Film star PORNO aka Presiden MCA...menjadikan dia kebal dari di dakwa kerana terlibat melakukan seks oral dgn gadis penjual bunga di dlm video skandal seks nya...Hidup BN...1Malaysia Gila seks..1Malaysia dpt pemimpin gila seks.