Friday, August 13, 2010

POLL : Antara Khalid Ibrahim dan Khir Toyo, Siapa Lebih Hebat di Selangor ?


Selepas lebih dua tahun merampas teraju pemerintahan Selangor daripada Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo, Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim merasakan pentadbirannya di negeri itu jauh lebih baik daripada penyandang sebelumnya. - Mkini

Hari ini, MB Selangor Khalid Ibrahim telah menempelak bekas MB Selangor dari BN dengan kenyataan seperti di atas. Adakah kenyataan ini dikatakan obvious ? Atau memang benar Khalid Ibrahim jauh lebih baik dalam mentadbir negeri Selangor?

Adakah anda setuju dengan kenyataan ini? Nyatakan persetujuan atau bangkangan anda terhadap kenyataan MB Khalid melalui peti undian (Poll) di atas dan sila tinggalkan komen dengan hujah mengapa TS Khalid Ibrahim atau mengapa DS Khir Toyo adalah lebih baik sewaktu menjaga negeri selangor mengikut persepsi anda. 

Saya sebagai aktivis politik bertaraf blogger, mempunyai pandangan yang tersendiri walaupun dalam keadaan untuk tidak berlaku bias. Namun biarlah penilaian saya terhadap hasil pentadbiran MB Khalid tidak dinyatakan di sini kerana dikhuatiri menimbulkan prejudis terhadap anda yang belum mengundi pada poll di atas.

Ayuh tunaikan kewajipan anda...


EDYES

No comments: