Tuesday, December 23, 2014

~ MISI BANTUAN BANJIR SAMM KE KELANTAN 2014/15 ~

~ MISI BANTUAN BANJIR SAMM KE KELANTAN 2014/15 ~

CADANGAN:
Tarikh: 27 Dis. 2014
Hari: Sabtu
Masa: 11 pagi
Tempat kumpul konvoi:
Tol Gombak

1) Seperti tahun2 sebelum ini, SAMM sekali lagi meneruskan misi Bantuan banjir utk tahun 2014/15. Bantuan dan sokongan anda amat kami perlukan dalam memberi sokongan moral kepada mangsa banjir. Berikut adalah keperluan dan sumbangan dari anda yang kami perlukan dalam melancarkan pergerakan konvoi bantuan ini:-

- Kos pengangkutan, petrol, tol dll RM2000
- Barangan berupa makanan asas
- Barangan makanan dan keperluan bayi dan kanak2
- Barang2 kelengkapan persekolahan
- Barangan keperluan wanita
- Barangan keperluan asas seperti selimut, jaket dan baju sejuk, tikar, bantal, toto, berus dan ubat gigi dll yang difikirkan munasabah.

2) Segala sumbangan berupa barangan boleh di hantar BERMULA PADA 23 Dis. 2014 (Selasa) ke check point.:-

i)LOT 7 JALAN 16
KG CHERAS BARU
OFF JALAN KUARI
56100 KUALA LUMPUR

Koordinat GPS:
3.106394, 101.748112

ii)Menara Orkid,Bandar Baru Sentul,51000,Kuala Lumpur
(Makio)

Maps
http://goo.gl/maps/OzVvJ

Sila hubungi:
Pn.Liana 019-2314161
Sani 012-9781707
Yaser 012-6794704
Makio 016-9367724
*sila call dahulu sblm hantar barangan 

Sumbangan dalam bentuk wang sila bank in ke Akaun:

Nama Akaun: Solidariti Anak Muda Ent.
No.Akaun: 555041113224
Bank: Maybank

3) Segala sumbangan dan bantuan dari anda semua amat kami hargai. Semoga segala bantuan ini dapat meringankan bebanan mangsa banjir dalam kita berkongsi kesedihan ini.

* InsyaAllah segala aktiviti sepanjang program ini akan kami maklum dari semasa ke semasa. T.kasih

2 comments:

Anonymous said...

Oiiii korang.....kat sini air dah sampai atas bumbung daaa...korang baru nak bertolak pd 27 Dis? Woi...budak2 amal PAS dah berhempas pulas kat sini la woi!!!

Korang memang lembap!!

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

Tukar Tiub - Brader Isham

Terkini di blog Aduka Taruna

Pak Bakaq si Penarik Becha

Comandante Che gue Bard

iklan