Friday, October 17, 2008

Video Perbahasan Bajet 2009 oleh Anwar Ibrahim

Maaf kerana agak terlewat untuk saya sampaikan klip-klip video perbahasan bajet oleh ketua pembangkang. Video ini pun baru sehari dipublish dalam youtube oleh seorang rakan iaitu rosyam123. Royal Credit untuk beliau.

Saya menyeru kepada semua pengunjung, tidak kira fahaman politik untuk menyaksikan perbahasan ini, kerana saya percaya perbahasan ini adalah perbahasan rakyat. Sebuah perbahasan yang membela nasib rakyat dan menyanggah segala aktiviti terkutuk kerajaan dalam menguruskan dana kewangan negara.

Pada 13hb yang lalu, saya menyaksikan secara live dari justin.tv walaupun tidak semua yang dapat saya saksikan. Di sini, saya sediakan keseluruhan perbahasan sepanjang hari iaitu selama 5 jam. klip-klip ini pula terbahagi pada 32 bahagian mengikut turutan seperti di bawah.

Selamat menonton;

Episod 1 || Episod 2 || Episod 3 || Episod 4 || Episod 5 || Episod 6 || Episod 7 || Episod 8 || Episod 9 || Episod 10 ||Episod 11 || Episod 12 || Episod 13 || Episod 14 || Episod 15 || Episod 16 || Episod 17 || Episod 18 || Episod 19 || Episod 20 ||Episod 21 || Episod 22 || Episod 23 || Episod 24 || Episod 25 || Episod 26 || Episod 27 || Episod 28 || Episod 29 || Episod 30 ||Episod 31 || Episod 32

1 comment:

Edyes said...

saya sedikit keliru, sebenarnya video perbahasan yang ditampilkan adalah sebelah petang.

Saya cuba cari yang sebelah pagi.