Thursday, July 30, 2009

Sekembali Dari Kundasang, Sabah...




Gambar di atas bukan hasil tangkapan edyes sewaktu berada di Kundasang. Gambar dalam kamera tu entah bila nak masuk dalam PC, dah tentu ambik masa yang lama sebab keadaan sekarang yang tak berapa sihat plus terlalu sibuk.

Alhamdulillah, akhirnya lepas hajat nak bawak orang tua ke seberang laut. Sejak mula bekerja, edyes selalu travel ke Sabah dan Sarawak dan sedikit sebanyak membuatkan mama edyes teringin nak ke sana.

Kini salah satu impian tercapai sudah. Betapa seronoknya melihat kegembiraan mak kita sewaktu berada di sana. Dengan view yang cantik, suasana sejuk di Kundasang dan shopping sakan di Sinsuran.

edyes ada banyak cerita mengenai pengalaman 6hari 5malam di seberang sana bersama 12 adik beradik ipar duai. Ada masa nanti edyes akan luahkan semua yang terpendam selama tidak berblog sejak beberapa minggu ini.

Terima kasih Air Asia, terima kasih Tony Fernandez, di atas revolusi tambang murah yang dibawa. Kerana ia sedikit sebanyak memberi ruang kepada golongan sederhana seperti saya merealisasikan impian.

No comments: