Friday, August 24, 2012

GEMPAR!! Ketua Pemuda Umno Melucah & Mencarut!! Teruknya... @RazlanRafii



Ish ish... teruknya level ketua pemuda Umno... macam nie ke nak bela melayu?? 

Beberapa hari lepas mamat ketua pemuda Umno nie ada buat report polis kononnya pejabat Umno Seputeh ditampal sticker ABU / Asalkan Bukan Umno. Padahal tidak ramai yang tahu di mana kedudukan pejabat Umno seputeh... Malah kewujudan Umno Seputeh pun sangat diragui... 

Gambar ini didedahkan oleh seorang rakan, diambil dari ruangan perbincangan Blackberry Messenger (BBM) yang penama di atas turut 'berhujah' pendirian masing-masing. Malangnya, dia malu sebagai ketua pemuda Umno tapi hujahnya macam ketua pengawas sekolah, maka dia mulalah merapu.

Oleh kerana tertekan apabila pihak polis tak ambil tindakkan malah ada yang tergelak guling-guling bila tengok report nie dengan ayat "woi, banyak lagi kerja aku nak jaga keselamatan, nak lawan penjenayah, nak tangkap syaitan yang dikenali dan lain-lain lagi, ko suruh jaga banner dan pejabat Umno dari ditampal???"

Bila dah tak tahan, akhirnya dia hanya mampu mencarut seperti gambar di atas. kesian... sudahlah cuba fitnah untuk tarik perhatian... sedia maklum, fitnah dan kelucahan memang sinonim dengan Umno dan pemudanya... 

Dulu pun mamat yang sama nie pernah fitnah kononnya Kerajaan Selangor buat gereja terbesar asia... bila di siasat, nyata ia satu fitnah yang jahat macam syaitan! 


Keratan twitter di atas adalah kenyataan mamat kurang kasih sayang yang tak habis-habis cuba carik perhatian... sila klik di sini untuk lihat lebih jelas fitnah jahatnya...

Kesian... Fitnah, lucah, mencarut semua kerja regim yang dihujung usia... 


Kenyataan bawah adalah kenyataan balas dari laporan polis yang dibuat...

Kenyataan Media
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Wilayah
22 Ogos 2012

Kurang Perhatian Punca Pemuda Umno Seputeh Buat Tuduhan Melulu

Merujuk kepada satu laporan tuduhan oleh Pemuda Umno Seputeh kononnya SAMM menampal pelekat ABU di banner dan pejabat Umno Seputeh, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Wilayah ingin menegaskan bahawa;

1. SAMM Wilayah mahupun SAMM Kebangsaan langsung tidak terkesan dengan tuduhan rambang yang dilontar oleh Pemuda Umno Seputeh.

2. Gerakan Asalkan Bukan Umno atau ABU adalah gerakan rakyat yang menolak Umno. Ia adalah milik semua orang yang berkongsi perasaan sama menjelang PRU-13. Pelekat ABU telah dikesan sejauh Australia, adakah ia juga ditampal oleh SAMM?

3. SAMM Wilayah juga tidak mengetahui kedudukan pejabat Umno Seputeh, malah agak sangsi dengan kewujudan Umno Seputeh. Jika SAMM ingin buat demikian, sasarannya pasti di kawasan Umno yang dirasai kehadirannya. Mengapa tidak pejabat Umno Rembau, Permatang Pauh atau lain-lain? Apa perlunya Seputeh di mana kehadiran Umno tidak beri sebarang kesan dan insyaAllah tiada masalah untuk PR kekalkan kerusi Parlimen Seputeh.

4. SAMM Wilayah berasa simpati kepada Umno Seputeh dan pemudanya, seraya itu ingin menasihatkan pemuda Umno Seputeh supaya cari jalan lebih baik untuk publisiti di hari raya, contohnya seperti mengadakan rumah terbuka.

5. SAMM Wilayah mengesyaki ada kemungkinan ia ditampal sendiri demi untuk mencari perhatian. Ketika seluruh negara menyambut hari lebaran, pemuda Umno seputeh terpaksa guna taktik cedera diri untuk tarik perhatian. Amalan ‘baling batu sembunyi tangan’ begitu sinonim dengan Umno.

6. Bagi SAMM Wilayah, seharusnya ketika perayaan ini lebih baik pemuda Umno Seputeh bantu pihak polis banteras kejadian pecah rumah daripada susahkan polis dengan kes sebodoh ini.

7. Merengek hanya kerana banner ditampal stiker adalah sangat tidak matang. Usah dikata banner PR malah banner milik SAMM juga banyak yang hilang dan rosak namun tidaklah merengek hingga ke balai polis. Ini semua hanya kes kurang perhatian dan kurang kasih sayang yang dilalui Umno Seputeh.

SAMM Wilayah juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Salam Aidilfitri dan menjemput semua untuk hadir ke rumah terbuka SAMM Kebangsaan bertarikh 2hb September (Ahad) 2.30petang – 5.00petang, bertempat di Taman Seri Acheh, Nibong Tebal P.Pinang.

Sekian,


Azmir Hj Mustapha
Penyelaras
Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Wilayah
www.anakmudamalaysia.com

2 comments:

Anonymous said...

KP UMNO dah takder modal. begitulah.

keponakan Dr MiM said...

Bukannya ape2 sngaja menarik perhatian koknya kalo2 sangkut jadi calon. KP ini mentality jamban pimpinan UMNO pun ga peduduli terus bikin sensasi moga ada yang jeling.
He...he...he...