Tuesday, December 7, 2010

Para Bloggers Dan Aktivis Reformasi Dijemput Ke Majlis Aqiqah Dan Hari Lahir Anak Chegubard !

Saya bagi pihak Chegubard dan EraHanim, menjemput kehadiran para bloggers dan aktivis reformasi sekeluarga ke Majlis Aqiqah dan Majlis Ulang Tahun Kelahiran Karl Zameer Adzim.


Tarikh : 7 Disember (Selasa - Awal Muharam)

Masa : 12 tengahari

Alamat : Desa Rahmat, Kg Teras Jernang, Bangi

Untuk Keterangan Lanjut Sila Hubungi : 012-3696474 & 013-2332734

Panduan Ringkas untuk ke Venue Majlis :

1. Keluar Tol Bangi
2. Jumpa bulatan(roundabout) dan ambil pukul 3
3. Jalan terus hingga ke hujung jalan (simpang 3) dan belok kiri.
4. Jalan terus hingga melepasi 2 bumper (lebih kurang 1 km) dan belok kanan sebelum sebuah selekoh.

5. Anda akan melalui satu terowong kecil satu lane, lepas terowong terus belok kanan.
6. Susur jalan tersebut tanpa membelok mana-mana simpang sejauh lebih kurang dua kilometer.
7. Sampai di satu kawasan perumahan lot, sila ke kanan dan Desa Rahmat terletak di hujung jalan tersebut.
8. Sila Printout panduan ini. dan sila hubungi nombor hp yang tertera di atas untuk rujukan lanjut.


(Sepatutnya peta disediakan tetapi tak sempat di atas sebab yang tidak dapat dielakkan.)

2 comments:

ISA said...

Teringin gak nak pergi, tapi gua hari ini berada di Ipoh. Pak Sedara pramugari gua dah menyahut seruan panggilan dari langit...

Kirim Salam kat Chegubard...

Bro... nanti lu tanya dengan Chegubard, kes mamat syabas tu boleh up ke...

Gua dah 10 kali contact Khalid Samad, memanjang busy jer.... letih aaarrr....

Tengoklah apa cara yang boleh.. nanti email gua...

Adiosss.... (makan kenyang2.. boroikan perut... hahaha...)

Edyes said...

salam bro,

kasi setel hal ipoh... gua pun sepatutnya datang tolong tapi anak buah gua eksiden kat nilai mlm tadi dan skarang berada di Hospital sban...

maybe sampai rumah Chegubard pun lewat skit...

pasal skandal Syabas tu, gua dah brief Chegubard dan gua rasa, elok kita serah pada Fakar M.I... pandailah dia oleh habis-habisan sebelum masuk jadi berita utama M.I...