Monday, September 12, 2011

GERPAR!! RM80,000 Sebulan Untuk Parpukari Bagi Kerja-Kerja Fitnah ?




Pernahkah anda dengar ayat ini dari Parpukari - "DEMI ALLAH SAYA TAK MAKAN DUIT"? Percayakah jika saya katakan pendapatan parpukari adalah 80ribu sebulan? 

Tidak menuduh, tetapi menjadi persoalan bagaimana seorang blogger Umno memperolehi sebanyak RM80,000 sebulan ? Apa pekerjaan Parpukari atau nama sebenarnya Mohamad Salim bin Iskandar selain dari blogging ?

Sahabat saya MiloSuam yang blognya berada di kedudukkan ranking paling atas pun amat jauh sekali untuk mencecah pendapatan RM80ribu sebulan. Blog Parpukari adalah jauh lebih tertinggal daripada blog MiloSuam. Persoalan ini bukan hanya perlu dijawab tetapi perlu disiasat oleh SPRM.

Sila lihat slip di bawah yang tertera nama dan nombor IC sekali ;




Berikut pula adalah maklumat peribadi parpukari

Nama Penuh: Mohamad Salim bin Iskandar.
Nama Samaran: Parpukari
Blog :  www.parpukari.blogspot.com/
Nombor IC: 730709-08-5123
Nombor A/C Maybank: 114124062908

Lagi menjadi persoalan ialah, menteri manakah sugardaddy parpukari ?

5 comments:

Anonymous said...

maklumat org umno bagitau.duit tu dari zambry mugabe mb haram perak.ramai org umno dah marah.mereka tak dpt byk tu.parpu mamak dpt.

Anonymous said...

Geranti kalau Anwar dapat bagi dia RM90,000, dia tak akan jadi Parpukari lagi tetapi jadi ParpuGarpu pulak. Itu dah memang dasar parpumamak tu dah. Tak percaya cuba tanya itu ParpuAzeeeeez. Member dia la tu.

Anonymous said...

Blogger Umno ni semua gemok gedempol kuat makan.

Anonymous said...

kata xamik duit okey la..tapi dok teguk kencing syaitan tu apahal...sebab tu perangai pun dah macam syaitan

Anonymous said...

memanglah lu tak makan duit..duit bukan bahan makanan la BODOH...lu makan capati cicah sama kari kacang parpu....BANGKAI betul